Exclusieve mover actie voor modeljaar 2024 caravans

Ontdek onze nieuwste aanbieding voor de modeljaar 2024 caravans! Bij aanschaf van een Fendt, Hobby of Knaus caravan krijgt u nu een GRATIS mover cadeau. Zo geniet u van ultiem gemak bij het manoeuvreren van uw nieuwe caravan.

Heeft u uw oog laten vallen op een Weinsberg caravan van modeljaar 2024? Dan kunt u profiteren van een mover voor slechts €500,- (normale prijs: €2.045,-). Een ongekend voordeel waarmee u flink bespaart!

Let op: deze actie geldt zolang de voorraad strekt en vervangt alle voorgaande aanbiedingen. Mis deze kans niet om uw caravan compleet te maken met een mover!

in de provincie Utrecht, is uw Fendt, Hobby, Knaus en Weinsberg caravandealer.